1983 року Ніколя Хайєку вдалося здійснити фантастичну річ — запропонувати світові швейцарську якість годинника за доступні практично для всіх гроші.
Ідея появи нового бренду народилася в 80-х роках 20 століття в самий розпал кризи годинної промисловості в Швейцарії, що зруйнувався через перенасиченість ринку дешевим японським кварцовим годинником.Саме тоді бізнесмен Ніколя Хайєк викуповує акції компаній ASUAG та SSIH (власники брендів Omega, Tissot та ін.) та створює нову компанію SMH (Swiss Corporation for Microelectronics and Watchmaking Industries Ltd.).
Мета підприємця була досить простою і водночас неймовірно складною — створити дешевий швейцарський годинник. Здавалося б — майже нездійсненне завдання, проте невдовзі світу було презентовано світ тонкий годинник із кварцовим механізмом, що складається всього з 51 деталі замість звичайних 91, укладених у простий пластиковий корпус. Тобто. вийшов годинник із справжнім швейцарським механізмом і недорогим виконанням.
Спочатку назва swatch походить з концепції second watch, тобто. другий годинник, годинник на заміну основним, а тому може бути будь-якого веселого забарвлення і форми. Протягом наступного року було куплено понад мільйон новостворених годинників, а компанія подолала кризу та покращила свої позиції на світовому ринку, обійшовши японців.
На доходи від продажів «Swatch» Хайєк зайнявся відновленням класичних брендів Tissot, Breguet, Omega і навіть відновив випуск бренду L’on Hatot, що спеціалізувався на виготовленні дорогого ювелірного жіночого годинника.
Так, підвівши підсумок, можна впевнено сказати, що швейцарська годинна промисловість залишилася на плаву завдяки простеньким молодіжним годинникам.
За матеріалами brandreport.ru